O

czwartek, 8 maja 2014

Mangowe konkursy

Wiem, że czasem ciężko jest śledzić poczynania wszystkich stron mangowych i wydawnictw, dlatego
postanowiłam podzielić się z Wami moimi znaleziskami. Tym razem napiszę o aktualnych konkursach mangowych (rysunkowych i literackich) organizowanych przez polskie wydawnictwa.

Konkursy rysunkowe:

Tytanowy Konkurs, Otaku.pl
  • Zadaniem konkursowym jest narysowanie bohaterów mangi "Atak Tytanów" we współczesnym świecie
  • nagroda: pierwszy tom "Ataku Tytanów"
  • termin: 25.07
  • strona konkursu: LINK
Konkursy literackie:

Miłość bez granic, Studio JG
  • Należy napisać opowiadanie (nie fanfik!) o tematyce shojo, shnen-ai, shojo-ai (czyli romans) o długości ok 10 stron
  • nagroda: 5 tomików dowolnych mang Studia JG
  • termin: 31.08
  • strona konkursowa: LINK
Jak widać niektóre z konkursów szybko się kończą, nie ma więc co tracić czasu :) Jeśli znajdziecie jeszcze jakieś ciekawe konkursy dajcie znać, strona będzie na bieżąco aktualizowana.

8 komentarzy:

  1. Odpadnę, będąc szczerym nigdy nie wzięłam udziału w konkursie literackim czy rysunkowych mang. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czasem biore udział ale nigdy nic nie wygrywam :C

      Usuń
  2. Dla mnie odpowiednie są jedynie takie konkursy, gdzie wystarczy polubić posta na fejsie lub ewentualnie go udostępnić. hah Pisać dawno nie pisałam a rysowanie odpada kompletnie. >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w takich nie biore udziału bo wolę nie polegać na moim wątpliwym szczęściu :D

      Usuń
  3. Scenariusz do mangi, kurczę, jak to się robi? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog i ten nagłówek *o*
    Zapraszam do siebie http://mikosblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)