O

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Angel Beats + Cytaty II

Żyjąc bezsensowny życiem, nie przyciągając niczyjej uwagi.../Naoi


Cały sens mojego życia...Straciłem go../Naoi

Moje życie było kłamstwem... /Naoi

Ten, który jest w moich ramionach to ty. 
Jesteś nikim innym, tylko sobą. /Otonashi
Wkurzające jest latanie za innymi ludźmi i śmianie się z nudnych
żartów/ Otonashi

Na nikim mi nie zależy, bo łatwiej jest żyć, nie dbając o innych /Otonashi




Pokazałaś mi znaczenie mojego bezcelowego, beznadziejnego życia,
które wiodłem...Gdy to odkryłem, zginąłem, próbując osiągnąć
moje marzenie.../Otonashi


Ta dziewczyna na Ciebie czeka. Przynajmniej takie mam przeczucie.
Więc musisz iść dalej.Rozumiesz?/Hinata


Nic się nie zmieniło. Jestem tak samo bezsilny jak na początku/Otonashi

Nawet w chwili rozpaczy, wszyscy oddają swoje nadzieje komuś innemu.
/Itanashi

Jeśli czuliby się tak dobrze jak ja teraz i mogli pozegnać się z 
tym światem, może nowe życie nie byłoby takie złe /Otonashi

Nie ma tu nikogo, kto chce tu być. Po prostu walczą z niesprawiedliwym życiem.
Chciała nam pokazać życie bez niesprawiedliwości. 
Chciała, żebyśmy spędzili życie jako normalna młodzież. 
Chciała przekonać tych, którzy chcieli tu zostać. Co za ironia. 
To było proste, ale obie strony walczyły za swoje przekonania, robiąc
w końcu broń, a teraz każdy dzień jest bitwą./Otonashi

Jako jej przyjaciel, jedyny sojusznik, czyż nie powinienem zrobić 
wszystkiego, by pomóc?/Otonashi


Skoro czas, który tu spędziliśmy miał pokazać nam szczęśliwą miłość,
której nie mieliśmy, to w zupełności mi wystarczy.

Jeśli teraz zniknę, będę mogła zacząć od nowa? 
Będę mogła przyjąć takie naturalne szczęście?
Gdybym straciła pamięć i zmieniła osobowość, z pewnością tak.
Ale co to znaczy urodzić się na nowo? To już nie byłoby moje życie.
Należałoby do kogoś innego. Każdy dostaje tylko jedno, a moje jest właśnie tutaj. Mam tylko takie. Oto moje życie. Nie mogę go nikomu oddać. Nie można go ukraść. Nie mogę nikomu go narzucić, zapomnieć o nim, sprawić, że zniknie, zdeptać, obrócić w żart, ani upiększyć. Nie mogę zrobić nic, oprócz zaakceptowania tego jedynego, okrutnego, bezsensownego życia!
Więc będę walczyć. Będę kontynuować walkę. Bo takie jest życie./Yurippe

Ludzie nie mają wystarczająco cierpliwości, żeby poczekać choćby 
dziesięć minut./Yurippe

Ciekawe co to za uczucie? Co się stało? Wszystko co mnie tu trzymało 
znika... A kiedy zniknie do końca, ja też stąd odejdę...
Mimo wszystko życie zabrało mi Was bez żadnego powodu. 
Ale czasu 
spędzonego z Wami nie można zastąpić./Yurippe

Nawet jeśli zapomnimy twarze naszych przyjaciół, nigdy nie zapomnimy o więziach, które łączyły nasze dusze./Otonashi

Gdybym Cię nie spotkał, nigdy ne zaznałbym spokoju/Naoi

Pozwól mi uwierzyć w to, w co zawsze wierzyłeś!Że życie jest wspaniałe/Kanade



Dziękuję za to, że mnie kochałeś. Ten dar życia, który mi ofiarowałeś
/Kanade

Niektórzy potrzebowali odwagi, aby móc stawić czoła przeszłości
Niektórzy potrzebowali siły, aby zrealizować marzenia.
Niektórzy potrzebowali czasu i przyjaciół. A Ty czego potrzebujesz?
/Otonashi

Ryuki




1 komentarz:

  1. Te, jak i te pierwsze cytaty z Angel Beats byly naprawde wspaniale. Czytajac to byłam zachwycona.

    ~Emi

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)