O

wtorek, 29 października 2013

Recenzje Ikari

Ostatnią napisałam coś takiego pod postem z cytatami, ale tego z HS DxD nie chciałam bardziej wydłużać a więc...
Byłam chora co dało mi czas na obejrzenie kilku serii różnych anime, z niektórych z nich mam cytaty i to od was zależy czego recenzja pojawi się jako pierwsza, a czego jako ostatnia ;)

  • Ao No Exorcist Movie
  • Durarara!! (cytaty)
  • Mirai Nikki (cytaty)
  • NO.6 (cytaty)
  • KissXsis
  • Hellsing
  • Devil May Cry
Hymm i chyba na razie to by było na tyle ;)
Jestem w trakcie oglądania Blood Lad więc pewnie też coś o tym napiszę i planuję zobaczyć później BTOOOM lub Vampire Knight, co bardziej polecacie? ;3

Ikari

4 komentarze:

  1. "Btooom" nie oglądałam, ale VK to co innego ^u^ Jest to moja pierwsza seria jaką obejrzałam po japońsku oraz która wciągnęła mnie w ten świat. Ja serdecznie polecam, chociaż naczytałam się też dużo negatywnych opinii. Jestem ciekawa co ty sądzisz na temat tej serii. ^w^ A co do wymienionych wyżej to "KissXsis" lub "No.6". ^u^

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja filmu Ao, tam jedynie grafika była wspaniała :D Jeszcze żadnej recenzji nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytałabym recenzję Devil May Cry, bo zastanawiam się czy go nie obejrzeć ;D O, i film Ao No Exorcist (samo anime widziałam, i bardzo mi się podobało, mam zamiar kiedyś obejrzeć film ^^).

    OdpowiedzUsuń
  4. Również jestem ciekawa recenzji devil my cry oraz mirai nikki ! Przez ten post nabralm ochoty na obejrzenie po raz drugi kissxsis haha xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)