O

wtorek, 29 października 2013

HighSchool DxD- Cytaty


HighSchool DxD



Zabić pieprzone demony w najbardziej popieprzony sposób
z najbardziej popieprzonym wyrazem twarzy./ Freed Selzen 

Chcesz mnie uwieść, czy zabić? Mam nadzieję, że zabić, 
bo lubię odwzajemniać uczucia./ Freed Selzen

Boli. Nawet bardzo. Tak bardzo, że mógłbym stracić przytomność.
Ale to wszystko nie ma teraz znaczenia, bo jestem naprawdę wkurzony./ Issei

Nie można udawać miłości, bawiąc się czyimiś uczuciami./Issei

Może moje marzenie jest egoistyczne, ale chciałabym,
żeby się spełniło/ Rias


Masz ładną buźkę, ale w środku jesteś tak samo zepsuta jak reszta/Issei

Nawet feniks nie odrodzi się z popiołów jeśli jego dusza zginie 
w płomieniach/...

Serce. Jedyna śmiertelna cześć ich nieśmiertelnego ciała./...

HighSchool DxD New


Diabły są naturalnie egocentrycznymi istotami/ Kiba


Właśnie przypomniałem sobie coś bardzo prymitywnego.
Dlaczego żyję. Po co walczę. Żyję dla zemsty./ Kiba

Życiowe problemy same się rozwiązują. Nie znajduję celu, 
w zamartwianiu się o to, co jest przede mną./

Jeśli jest coś, co cię przeraża, pozbędę się tego./Issei

Zawsze się zastanawiałem, czy to dobrze, że żyję.
Były dzieci, z większymi marzeniami ode mnie.
Były dzieci, które mocniej ode mnie pragnęły żyć.
Więc, czy to naprawdę dobrze, że spokojnie żyję?!/Kiba

Demony są chciwe. Spełniają pragnienia. Sprawiają, że ludzie są 
chciwi i pragną chciwości.

 Żyj swoim życiem, tak, jak tego chcesz.
/Rias

Co, zamierzasz spędzić całe swoje życie, przeklinając i 
nienawidząc swój los?/ Issei

Nie interesuje mnie długie życie. Żałuję jedynie, że urodziłem się 
tego dnia, i w tym wieku/Vail

2 komentarze:

  1. "Jam który przebudza się... jest Boskim Smokiem, który skradł Bogu prawo dominacji... Naśmiewam się z „nieskończoności” i smucę ze „snu”... Stanę się Czerwonym Smokiem Dominacji… I zatopię was w najgłębszych czeluściach szkarłatnej męczarni!" Nie pamiętam co Albion mówił ;C

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)