O

poniedziałek, 21 października 2013

Ao No Exorcist- Cytaty

Demony istnieją, w naszych sercach./ Fujimoto

Jeśli nawet rodzice jej nie wierzą, to na kim ma polegać?/ Rin

Możesz mówić o mnie źle ile tylko chcesz, ale nie waż się powiedzieć ani słowa o mnim bracie!/ Rin

Masz racje, że nazywasz mnie idiotą, więc mów co chcesz,
ale nie celuj do mnie z broni!/ Rin

Umarł chroniąc mnie do samego końca./ Rin

Nie chcesz stać się silniejszy od tych istot skrytych w ciemnościach,
aby móc chronić brata i innych? / Fujimoto


Jestem miły? Nic mi o tym nie wiadomo, ale.../Rin

Złapana przez przeszłość obwinia tylko siebie./Rin

Fajnie być inteligentnym, jednak lepiej, gdy ludzie na świecie
nie są tacy sami./ Rin

W prawdziwej walce wygra ten, który przetrwa jako ostatni/Suguro

Ludzie nie mogą na zawsze zostać dziećmi/Yukio

Naprawdę kochałeś ludzi. Byłeś smutny i samotny, ponieważ o Tobie 
zapomnieli./...

Nienawidzę ludzi, którzy nie wiedzą, kiedy przestać/ Izumo

Nieważne czy stracisz zapał, byle tylko nie tracić z oczu
obranego celu./ Yoihei

Mogę jedynie iść przed siebie, o niczym nie myśląc./Rin

Ikari

8 komentarzy:

  1. Eee, mam lepsiejszą kolekcyję cytatów :D
    W Ao były dość banalne teksty, ale kilka naprawdę ciekawych też się znalazło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są jeszcze wszystkie cytaty ;)
      Zresztą akt, iż z tej serii nie udało mi się ich wychwycić jakoś szczególnie dobrych. Może też dlatego, że oglądałam częściowo na lapku siostry, a zapisuje zwykle jak oglądam u siebie ;__;

      Usuń
    2. Z takiego FMA:B to można trzepać i trzepać cytatami :D

      Usuń
    3. Jeszcze tego nie oglądałam, ale pewnie niedługo obejrzę i na pewno cytaty będę miała ;)

      Usuń
  2. No jeśli chodzi o tę serię to też nie zapadł mi w pamięć żaden fajniejszy cytat.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Naprawdę kochałeś ludzi. Byłeś smutny i samotny, ponieważ o Tobie
    zapomnieli." Ten cytat jest ,jak sie nie mylę, ojca Fujimoto X3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Nie, Rina do kociego, dwuogoniastego demona, opiekuna świątyni :) Ludzie zapomnieli o odwiedzaniu jej i składaniu tam modłów, więc... poczuł się samotny, smutny i opuszczony. Pamiętał, że tylko Fujimoto potrafił go zrozumieć i tęsknił za nim. Kiedy dowiedział się o jego śmierci, lekko spanikował, nie dając temu wiary i... powstrzymał jego furię, uspokoił go zacytowanymi słowy dopiero Rin - okazał mu zrozumienie, uwagę, ciepło i akceptację :) To wystarczyło ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)