O

czwartek, 24 października 2013

Ao No Exorcist - Cytaty II

W porównaniu do demonów które szukają przyjemności w sprzeczności,
człowieka można łatwo sprowadzić na złą drogę./ Melphisto

To czego się obawiam, to fakt, że nie mam wystarczająco siły by go chronić./ Yukio

Nic nie widzę, nic nie czuję. Umarłem? /Rin

To okropne uczucie, kiedy przyjaciel odchodzi bez słowa.../ Rin

Nie zabiję Cię od razu. Doświadczysz takiego samego cierpienia jak ja/...

Jeśli nauczysz się je kontrolować nikt nie będzie się bał, martwił,
czy cierpiał przez Ciebie./ Shura


Próbowałam mu odebrać wszystko, co dla niego ważne./...


Doświadczysz cierpienia i radości tego świata w upływie czasu zwanym  wiecznością./ Mephisto

Nie upadłam tak nisko, żebyś musiał się o mnie martwić/ Shura

Jest tak głupi, że zapomni umrzeć, kiedy zostanie zabity./...
__________________________________________________________________________

Niestety los sprawił, iż nie ma tych cytatów tyle, ile chciałabym by było.. Gomen Y.Y
Postaram się bardziej przy innych seriach ;)

Ps. Niedługo pojawią się recenzje :
  • HighSchool DxD + New (cytaty)
  • Mirai Nikki (cytaty)
  • Ao No Exorcist Movie
  • Hellsing
  • Devil My Cry
  • KissXsis 
Pytanie do was:
Czego recenzję napisaną przeze mnie, chcielibyście przeczytać jako pierwszą? ;)

Ikari

7 komentarzy:

  1. ja bym chciała Highschool DxD albo KissXsis, nie wiem zupełnie z czym sie to je C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to ostatnią coraz częściej oglądam anime tego gatunku ;3

      Dzisiaj, a najpóźniej jutro dodam recenzję HS DxD, potem cytaty do niego i KissXsis ;)

      Usuń
  2. Cytaty z Higshschoola? Ecchi to było świetne, ale nie wiem, czy się specjalnie nadaje na źródło cytatów.
    Rias Gremory <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam że to świetne Ecchi, pewnie jak większość osób oglądających tą serię ;)
      Hah jeśli ktoś chce to coś znajdzie, a jak dla mnie coś się znalazło i chyba nie jest aż takie złe by tego nie dodawać ;]

      Nawet w ecchi znajdzie się trochę życiowych (i nie tylko) cytatów ^-^

      Usuń
  3. A ja bardzo bym chciała z Mirai Nikki. <3 Trafiło się tam kilka fajnych tekstów. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazbierałam pare cytatów z tego anime i wydają mi się być dobre ;)
      Niestety w odcinkach 6-12 nie mogłam zbierać cytatów bo oglądałam z siostrą na tv a ona nie lubi jak lecę do lapka żeby kliknać stop i zapisać, ale na pewno zanim dodam cytaty to uzupełnię swój zbiór o te pare cytatów ;3

      Usuń
  4. "Jest tak głupi, że zapomni umrzeć, kiedy zostanie zabity."
    To cytat Sugaro o Rinie xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)