O

czwartek, 4 lipca 2013

Pora na Grę: DDTank!

DDTank- czyli gra, z którą mam do czynienia od ok. 3 lat. Chociaż nie ukrywam że w tym czasie było kilka dłuższych przerw.

Dlaczego o tym piszę?
Ponieważ chcę Was zachęcić do zagrania ^-^
A Więc na czym ona w ogóle polega? Dużo osób powie: Na zdobywania lvl'i, walce z graczami. Ale dla mnie jest ona czymś więcej, chociaż dla wielu może to zabrzmieć śmiesznie, to odegrała ona ważną rolę w moim życiu.



DDTank to miejsce kreowania swojego wizerunku, poznawania ludzi poprzez wspólną grę. To satysfakcja zdobywania kolejnych lvl'i. Słodkie zwycięstwa i gorzki smak porażki. Rozmowy, zwierzenia, kłótnie. To życie i zabawa.
Wiec dlaczego o tym zapomnieć i to likwidować?
Właśnie...po co likwidować? Jakiś czas temu został usunięty Polski serwer gry. Sprawiło to, że część uroku odebrana, a ja staram się go przywrócić.
Chcę zebrać Polskich graczy, zachęcić nowe osoby.
Chcę, by było tak, jak u mnie na Polskim serwerze.
Chcę spolszczyć Angielski serwer zwiększając liczbę aktywnych graczy posługujących się naszym ojczystym językiem.
Również w tym celu założyłam stronkę na Facebooku:
 Polscy DDTank'owicze
Na razie nie jest na wiele, ale przecież zaczynamy praktycznie od zera.
Sama gram na AS(Angielskim Serwerze) od niedawna i nie jestem w tym najlepsza, ale chętnie pomogę na tyle, na ile będę mogła, więc jeśli ktoś gra, albo chce zacząć niech śmiało do mnie pisze.

Na DDTank mam nick RyukiIakri
Więc... może zechcecie mi pomóc?
Może razem coś zdziałamy?
Na prawdę znaczy to dla mnie bardzo dużo, ponieważ poznałam tam kilku wspaniałych ludzi, którzy całkowicie zmienili moje życie i chcę, by inni mogli doświadczyć tego samego, albo chociaż podobnego przeżycia i uczyć. 


RyukiIkari

3 komentarze:

  1. chętnie bym sie przyłączyła do Twojego projektu polonizacyjnego, ale nie przepadam za grami 2D, a szczególnie platformówkami :P Może napiszesz o niej cos więcej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.Z tej strony MeFe, Zielarz z DDtank.Może mnie kojarzysz z polaka , zaczołem grac w tą gre od 3 dnia wydania , wbiłem 36 lwl , nagrałem sporo filmików , ale niestety to przepadło.Jak narazie na nic zdały sie moje emaile po angielsku czy polsku.Na nic motywacja ludzi przez fb , emaile czy ddtank.Moze wskuramy cos dzieki twojej inicjatywie.Wspieram cie całym soba :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno nie kojarzyć kogoś, z kim się cały czas przegrywało xD Zresztą postać kurczaka MeFe była tam dość charakterystyczna i z tego co pamiętam mój kolego potem odkupił (czy coś takiego, wiem że używał) od Ciebie to konto ;]

      Ehhh to co próbowałam zrobić wcale nie jest takie łatwe... tak jak mówiłeś... próbowałam pisać do ludzi, kórzy wiem, że grali. Zachęcałam znajomych, wysyłałam wiadomości do różnych stronek i serwerów a jednak nic to nie dawało...

      Sama nie dam rady z tym nic zrobić, bo gdy dochodzi jeszcze realne życie i natłok obowiązków to człowiek nie ma na to wszystko sił i czasu...

      Usuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)