O

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Enko i jej recenzje 2# : Kamisama Hajimemashita

Kamisama Hajimemashita to tytuł znany całkiem dobrze w gronie osób lubiących shoujo.Głównymi postaciami tego anime jest: -Histeryczka,która przez długi ojca zostaje wyrzucona z domu bliżej znana jako 
Nanami.Zostaje ona już na początku pierwszego odcinka bogiem ziemi.
-Oziębły lecz na swój sposób opiekuńczy lisi sługa Nanami - Tomoe.
-Pojawiający się w późniejszych odcinkach dziecinny i na zabój zakochany w Nanami -Mizuki,który jest wężowym demonem.
-Zły demon pragnący odebrać boskie zdolności Nanami demon,który działa pod przykrywką jako słynny piosenkarz-Kurama.
To chyba na tyle jeśli chodzi o postacie.Można by pomyśleć,że anime to jest mieszanką akcji z pobocznym wątkiem romansu,ale osoby tak sądzące bardzo się mylą ! Głównym wątkiem tego anime jest uczucie jakim z czasem zaczyna darzyć Nanami jej lisiego sługę.Ta produkcja ma w sobie wiele humoru,Kreska nie jest zachwycająca lecz przyciąga oko.Jak w większości serii tego typu główna bohaterka jest irytująca,lecz w końcowych odcinkach nasze bóstwo pokazuje trochę charakteru i siły.Anime ma 13 odc.
Jak oceniam tę produkcję ?

Jest ciekawa i całkiem przyjemnie się ogląda.Co prawda opening jest trochę słaby,ale ending to w pełni naprawia.Kreska nie jest zachwycająca,nie jest także całkowitą porażką.Wygląd Nanami jest trochę dziecinny i słabo wychodzi przy męskim wyglądzie.Zakończenie jest fajne.Jak dla mnie 13 odcinków to mało.I liczę,że pojawi się 2 sezon.Jest na to spora szansa lecz trzeba było by na niego poczekać,gdyż produkcja jest z października 2012 roku.Mam miłe wrażenie po obejrzeniu całego anime.Jest to produkcja na rozweselenie.Raz płakałam nawet ze śmiechu,co rzadko się u mnie zdarza.Zachęcam do obejrzenia dla osób,które lubią różnorodność charakterów i rozkwitającą miłość.
Pierwsze wrażanie o anime:8
Ogólna ocena:7,5

Teraz takie wtrącenie ode mnie.Osoby,które chciały by jakąś recenzje anime właśnie moje autorstwa bądź chciały by mnie po prostu poznać zapraszam do napisania do mnie na gg 41347163 :) 
Enko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)