O

sobota, 13 kwietnia 2013

Enko i jej recenzje 3# : Durarara!!!

Durarara!! w skrócie DRRR!! tytuł ten zdobywa co raz większa popularność.Zasłużoną.Jest tam wiele niezastąpionego humor,ale też pokazuję kilka historii bohaterów i nie są one wesołe.Można by doszukiwać się przekazu tego anime i ciągle znajdywać nowe,lecz moim zdaniem każdy indywidualnie znajduje przekaz.Czemu zapytacie.To proste.Każdy jest inny,każdy jest indywidualną jednostką.Różnice w charakterach,doświadczeniach i sposobu myślenia powodują,że wiele rzeczy ludzie rozumie inaczej. Dlatego każdemu polecam to anime.Można w nim znaleźć coś czego nie ma w żadnym innym anime.Postacie w tym anime są wyjątkowe.
Głównymi postaciami są :
-Mikado Ryugamine - Jest to nieśmiały i dosyć skryty chłopak.Przyjeżdża do  

Tokyo by uczyć się w tym samym liceum co jego dawny przyjaciel,Kida.
-Kida Masaomi - Jest całkowitym przeciwieństwem Mikado.Jest odważny i
pewny siebie.Śmiało flirtuje z dziewczynami.
-Anri Sonohara - Jest spokojną i miłą dziewczyną.Chodzi do jednej klasy z
Kidą i Mikado.Niestety ma bardzo złą przeszłość,lecz nie zdradzę wam
jaką !
-Shizuo Heiwajima - Jest nazywany najsilniejszym człowiekiem w Ikeburuko.
Jego moc opisuje się jako "nieskończoną". Jedynym człowiekiem,który
dorównuje mi siłą jest Simon. Celti i Shinra to jego przyjaciele.Jedyną osobą,której nienawidzi jest Izaya Orihara,którego zna od czasów liceum.Jego imię w dosłownym tłumaczeniu znaczy "spokojny człowiek".
-Izaya Orihara - Uwielbia obserwować ludzi,których kocha.Jest informatorem.
-Shinra Kishitani - Jest podziemnym lekarzem.Jest współlokatorem Celti,w której jest zakochany. Ciekawostka : Chodzi w kitlu nawet
jeśli nie pracuje.
-Celti Sturluson - Pracuje jako dostawca.Nie dostrzega uczuć Shinry.Może dla tego,że nie ma głowy ? Jest nazywana "Jeźdźcem Bez głowy" lub "Czarnym Jeźdźcem". Pochodzi z Irlandii i jest Dullahanem.

Anime pochodzi z 2010 roku i ma ładną kreskę.Openingi jak i endingi są przyjemne dla ucha.Studio "Brain's Base" dobrze spisało się w ekranizacji.Nie występuje monotonność.Osobiście obejrzałam całe anime w jeden dzień i przyznam,że chętnie obejrzałam bym po raz drugi.Modlę się o to by powstał 2 sezon.Smuci mnie trochę zakończenie,ale suma summarum wszystko dobrze się kończy więc nie jest źle.Przyznam,że to anime poznałam gdy zaczęłam szukać pairingów yaoi z anime i wyskoczył mi pairing Shizuo x Izaya i wciągnięta czytaniem wyszukałam z jakiego anime pochodzi ten pairing i od razu wzięłam się za oglądanie.Polecam je wszystkim,którzy lubią wątek lekko romantyczny połączony z akcją.
Ocena pierwszego wrażenia : 9,5
Ogólna ocena : 10
Durarara!! 
 Enko

Informacje~ 
 Moje recenzje będą się pojawiały w środy i soboty,bo wtedy mam najwięcej czasu.Chcą mieć lepszy kontakt z wami daje wam moje gg 41347163 :3 
 

2 komentarze:

  1. Ah, troszkę mnie tu nie było a już są nowe adminki. Chętnie przeczytam wszystkie zaległe teksty ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione anime ^.^ Bardzo się cieszę, że się tu pojawiło, też obejrzałam je w bardzo szybkim, jak na mnie, tempie (2 dni) i jestem zachwycona! Szkoda, że w tej recenzji było bardzo słabo rozbudowany charakter Izayi i Shizusia ale tak to nie mam zastrzeżeń :) A, i oczywiście Shizaya rządzi! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)