O

wtorek, 2 kwietnia 2013

Death Note+ cytaty

Tylko przez pozbawienie się wolności mogę zwyciężyć strach/ Raito

Wykorzystywanie czyjegoś uczucia, co najpodlejsze, 
co można komuś zrobić/ Raito

Co się tak na mnie gapisz? Wkurza Cię, że tylko ja mam ciacho?/ L


Czy powiedziałeś całkowitą prawdę chociaż raz od chwili urodzenia?/ L

Cały czas zdarza mi się kłamać. Ale czy ktokolwiek może być szczery przez całe swoje życie?/ Raito

Ludzie nie są tacy idealni. Wszyscy kłamią. Mimo to ja nie mówię  kłamstw, które mogłyby ranić innych./ Raito



Spokojnie. Bóg Cie obserwuje. W ciemnych zaułkach nocy chwyć go za
rękę. Nawet gdy będę daleko samotna zawsze mnie odnajdzie.
Powiedział mi wszystko, co chciałam i nawet jeśli o tym zapomnę,
znów mi to powie.
Co zrobię jednak, gdy wszystkiego się już dowiem?/ Misa

A więc oboje będą szukać kogoś, o kim niczego nie wiedzą,
Zginie ten, który zostanie znaleziony jako pierwszy. Ludzie się 
naprawdę bardzo interesujący /Ryuuk

W ludzkim społeczeństwie niewiele jest osób, które sobie ufają/Raito

Bez względu na wszystko chcę go zabić, ale złapią mnie, 
gdy to zrobię/ Raito


Ryzykowanie życia, a bezmyślne narażanie się na śmierć, 
to dwie różne rzeczy./ L.

Zrobię wszystko, byś mnie pokochał/ Misa


Jeśli któreś z nas zostanie zabite nie będziemy 
mogli być szczęśliwi/ Raito

Byłabym szczęśliwa, gdybym mogła umrzeć dla Ciebie/ Misa

Jeśli założymy istnienie czegoś, co spogląda na nas z nieba, nigdy
nie uda nam się tego złapać/ L

Stwórzmy razem nowy świat. Pełen ludzi o dobrych sercach/ Raito

Dopóki nie zwyciężysz w grze, albo nie ułożysz puzzli, będziesz 
ofiarą losu/ Near

Może dla Ciebie to w porządku, ale czy nie wiesz, jak bardzo będą
cierpieć ludzie, których opuścisz?!/ Raito

Wszędzie trafiają się bezwartościowi ludzie. To przez nich istnieje
zło/ Teru

Ludzie są źli, albo dobrzy, 
wszyscy dzielą się na te dwie kategorie/Teru

Ryuki

3 komentarze:

  1. Co się tak gapisz? Wkurza cię, że tylko ja mam ciacho?

    Jak to oglądałam, to padłam xD

    Miyoshi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z moich ulubionych cytatów ;D Jak go zobaczyłam to nie mogłam nie zapisać i nie dodać xD

      Usuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)