O

niedziela, 24 marca 2013

Kuroshitsuji+ Cytaty


Co dobrego przyjdzie z siedzenia i użalania się nad sobą?
Nawet trup może stać, lecz ja żyję i stoję o własnych siłach.
Jeśli mam umrzeć, to przed śmiercią nie chce niczego żałować/ Ciel Phantomhive

Istnieją rzeczy, których nie można odzyskać, choćby nie wiem co.
Istnieje również rozpacz, przed którą nie uciekniesz/ Ciel Phantomhive


Nawet jeśli to tylko iluzja, to miłowanie takich rzeczy jest jedynie
pustym snem istot ludzkich/ Sebastian Maichaelis 

Na tym świecie żyją ludzi, którzy nie mogą przetrwać z powodu 
okrucieństwa rzeczywistości. Sprzedają tym ludziom sny / Lau Tao

Nigdy nie obudzić się ze snu, czy nigdy nie śnić?
Co według Ciebie jest bardziej niefortunne?
Jednak sądzić, że sen trwa wiecznie jest w pewnym stopniu prawdą.
Któregoś dnia się jednak skończy... / Lau Tao

Motyl żywi się miodem, a skoro kwiat go oferuje, motyl z niego korzysta.
A kiedy kwiat zostanie zerwany, czy motyl bedzie się z tego powodu smucić?
Ponieważ łąk z kwiatami jest na tym świecie wiele, znajdzie po prostu nowy kwiat/  Lau Tao

Mimo wszystko i tak pójdę, nawet jeśli wszystkie pionki zostały odebrana 
i pozostał tylko król nie zaakceptuje porażki/ Ciel Phantomhive

Ten ból jest najlepszą przyprawą, Krew jest kosztownym sosem.
Ta samotna i nieczysta dusza niech będzie błogosławiona/ Sebastian Michaelis

Ja jestem ciemnością, Ty jesteś światłem,. Nie kroczymy ta samą ścieżką/ Ciel 

Jeśli zrezygnuje ze swojej nienawiści moja 
egzystencja stanie się bezcelowa... /Ciel 


Jestem dla Ciebie lalką, która zadowala 
Twój prymitywny gust? /Sebastian 



Idealnie. Dopóki najgłębsze zakamarki twojego 
serca sprowadzą na Ciebie cierpienie./ Angela

Wryj ból mego życia, w moją duszę / Ciel


Ten ból jest błogosławieństwem. Najlepsze jest smak bólu, który
doświadcza płacz ciała/ Ash-Angela



Ryuki

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe cytaty wyłapałaś. Wiele o bólu i cierpieniu, ale to chyba ogólny klimat serii, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie klimat tego anime jest dość mroczny ;).
      Można się tego nawet domyśleć po nazwie Black Butler ;)
      "O bólu i cierpieniu" można tak powiedzieć, ponieważ całe anime kręci się w okół przeżyć Ciel'a Phantomhive'a. Jednak można w nim natrafić na fragmenty, z których można się pośmiać ;)

      Usuń
    2. Seria na pewno ciekawa, bo lubię jak można zagłębić się w emocje bohaterów. Czasami postaci są takie płytkie, że aż boli T.T

      Usuń
    3. hm, jest jeden taki moment, gdy prawie spadłam z krzesła ze śmiechu, to był...nie pamiętam który odcinek, wtedy Grell chciał skoczyć z okna, odwrócił się i spytał ,,nie powstrzymacie mnie?,,To mnie dobiło.

      Usuń
  2. szukam ostatnio dobrych cytatów Undertakera, może znajdziesz coś dla mnie.? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)