O

czwartek, 3 września 2015

Informator wydawniczy


  • Informator zacznę od smutnej wiadomości, jaką na swoim facebooku opublikowało wydawnictwo Taiga:


Kochani mamy dziś dla was smutną wiadomość. Przez ostatnie kilka miesięcy borykaliśmy się z trudnościami finansowymi, jednak udało nam się wyjść na prostą i rozpoczęliśmy starania mające na celu uzyskanie nowych licencji. Niestety przed chwilą dowiedzieliśmy się, że nasza firma-matka, ze względu na własną sytuację finansową nie dała nam zielonego światła na kontynuowanie. Z tego powodu nie będziemy w stanie prowadzić dalej działalności wydawniczej. Sytuacja może jeszcze ulec zmianie w przyszłości (o co będziemy walczyć), jednakże w tym momencie nie możemy powiedzieć kiedy.
Firma istnieje dalej i wciąż będziemy sprzedawać nasze archiwalne publikacje.
Dziękujemy wszystkim za wsparcie i mamy nadzieję, że jeszcze do was wrócimy z kolejnymi tytułami.

Nie ukrywam, że bardzo mnie ta wiadomość zmartwiła, jedyną mangą, jaką od nich kupowałam było Petshop of Horrors, które bardzo polubiłam.

  • Dalej troszkę lepiej. Waneko umieściło na swojej stronie ankietę dotyczącą przyszłych mang. Zachęcam do głosowania, bo dobre tytuły są (Punpun *-*). LINK do ankiety.
  • Ringo Ame ogłosiło wrześniowy konkurs, do wygrania prenumerata na ich nowy tytuł. Szczegóły tutaj LINK


  • Na koniec kilka wrześniowych zapowiedzi:

WANEKO:


JPF:

STUDIO JG:

  • Jak zostałam bóstwem!? #3 - połowa września
  • Ilegenes - Ścieżki obsydianu #2 - połowa września
  • Demon Maiden Zakuro #9 - połowa września
  • No. 6 #5 - połowa września
  • Unbreakable Machine-Doll #5 - koniec września
KOTORI:

  • Iono the fanatics #1 (Miyabi Fujieda)
  • Kwiaty grzechu #7  (Lee Hyeon-Sook)
  • Sword Art Online #6  (Reki Kawahara)
  • Finder #3  (Ayano Yamane)
  • W stolicy kwiatów  (Rihito Takarai)
RINGO AME:
  • Lament Jagnięcia #3
  • Bezsenne Noce #3

6 komentarzy:

  1. Woah ile fajnych mang *^* Za mało pieniążków...
    solidscript.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam te zapowiedzi od Waneko to byłam w szoku, oni serio tyle miesięcznie wydają? To ja się nie dziwię, że niektóre tomy są poszkodowane i cierpią na niedobór korekty itp. Jestem do tyłu z mangami a oni mnie tu jeszcze proszą o głosowanie na nowe tytuły. T.T

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi szkoda tego Pet Shopa < / 3

    Z ankiety najchętniej przeczytałabym Brakamona po polsku,, ale nie wiem czy koniecznie w tłumaczeniu Waneko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że Taiga zawiesza działalność. Mam nadzieję, że wrócą. Co prawda nie kupowałam od nich żadnego tytułu, aczkolwiek to smutne, kiedy znika jakieś wydawnictwo mangowe. Mam nadzieję, że firma-matka wybrnie z kryzysu i Taiga powróci na rynek. Co do kolejnych informacji... Szczerze mówiąc, nie znalazłam nic co by mnie interesowało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie najbardziej czekam na Bez Żalu i Kamisama, ale i okładka 7 tomu kuroko zdecydowanie kusi oprawą graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że wygrał Trigun lub Assassination Classroom, to drugie byłoby duchowym spadkobiercą Silver Spoona C:

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)