O

wtorek, 14 lipca 2015

INFORMACJE

[źródło zdjęcia]
Po pierwsze i najważniejsze, bardzo przepraszam wszystkich Czytelników za brak jakichkolwiek oznak życia z mojej strony. Nie chcę wdawać się w szczegóły, w każdym razie - posty będą ukazywać się teraz częściej niż raz na pół roku.

Po drugie - wygląda na to, że w najbliższej przyszłości tylko ja będę tu rządzić, więc wszelkie pytania/prośby/zażalenia proszę kierować bezpośrednio do mnie - odsyłam do zakładki kontakt.

Poza odświeżeniem wyglądu bloga mam też kilka pomysłów na wpisy o charakterze cyklicznym, szczegóły ujawnię niedługo ;) Planuję też dodać kilka ankiet, więc strzeżcie się!

Ja ze swojej strony na razie żegnam, kolejny wpis w przyszłym tygodniu!

2 komentarze:

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)