O

środa, 31 grudnia 2014

Kioto & :REverSAL (mix)

Witam, tu Kuromi. Długo zbierałam się do napisania czegokolwiek, ale proszę oto i jest- Kioto & :REverSAL /mix/. Dlaczego postanowiłam napisać coś takiego? Kiedyś robiłam prezentację o Kioto, a ostatnio dostałam mangę, której akcja rozgrywa się właśnie w tym mieście. Zapraszam ^w^

Kyoto- była stolica Japonii. Jest to miasto ceniące sobie kulturę i tradycję.

Miejsca, które warto zwiedzić:
(od lewej) 1. Fushimi Inari Torii  2. Kiyomizu-dera  3. Okazaki (pionowe, góra)  4. Gion
5. Jinji  6. Kinkaku-ji (pionowe, dół)  7. Ryōan-ji  8. Kameya Yoshinaga
Festiwale
(od góry) 1. Aori Matsuri   2. Gion Matsuri  3. Jidai Matsuri  4. Gozan no Okuribi
Mini recenzja
Tytuł mangi: :REverSAL
Autor: KarakaraKemuri
Gatunek: lekki horror akcji
Liczba tomów: 2 (zakończone)
Coś co urzekło mnie w tej mandze- kreska. Jestem nią mega zachwycona. Historia myślę, że jest bardzo oryginalna i skomplikowana, ale czyta się ją bardzo przyjemnie. Moim ulubionym bohaterem stał się pies Aru. Co by tu więcej opowiadać. Czekam na drugi i zarazem ostatni tom (szkoda, że jest taka krótka). Szczerze polecam ^w^
To na tyle, dzięki za przeczytanie :3
~Kuro

2 komentarze:

  1. Fakt, przepiękne miasto, mam nadzieję, że będzie mi kiedyś dane je odwiedzić. <3
    Mnie również Reversal kusi prześliczną kreską, ale na razie jestem zbyt do tyłu z innymi tytułami, żeby pozwolić sobie na nowości. >.<
    Szczęśliwego Nowego Roku! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kioto bardzo chciałabym zwiedzić :).
    Reversal mam zamiar kupić, ale zobaczymy jak to będzie :3.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)