O

środa, 18 września 2013

Sankarea - Cytaty

Jeszcze do niedawna byłam pewna, 
że w każdym uśmiechu kryje się nutka goryczy./ Sanka Rea

Zawsze myślałam, że ludzie uśmiechają się tylko po to,
 by ukryć swój smutek/ Sanka Rea

Jeżeli moje szczęście ma przynieść innym cierpienie, 
to chyba lepiej będzie pozostać nieszczęśliwym/ Rea

Na początku byłem w szoku i myślałem, 
że to właśnie o czymś takim marzyłem przez całe życie/ Chihiro

Dziewczyny w filmach często zakochują się w facetach, których wcześniej nienawidziły.
Osobiście uważam, że jest to strasznie banalne i nieprawdopodobne./ Wanko


Łaknęłaś wolności, ale jedyne co zyskałaś, to wolność fałszywa!/

Ubóstwiał ją, bo widział w niej kobietę, którą kochał i którą stracił/ Aria

Czy dam radę udźwignąĆ ciężar jej życia? / Chihiro 

Moje szczęście jest połączone z jej smutkiem. 
A jej szczęście jest połączone z moim smutkiem. 
Ale tego dnia poczułem, że dzielę z nią i szczęście, i smutek./ Chihiro

_______________________________________
Niestety z tego anime nie udało mi się wyłapać wielu cytatów, nie mniej jednak jest ich kilka i mam nadzieję, że wam się spodobają ^-^

RyukiIkari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)