O

środa, 4 września 2013

Powrót Ayumi i najśmieszniejsze reklamy z Azji jakie widziałam :D

Heii ! 
Chciałabym na wstępie przeprosić wszystkie osoby, które sądziły, że napiszę posta... jednak , po prostu przepraszam, ale nie mogłam. Nie mam zamiaru odchodzić, naprawdę, ale mam po prostu pustkę w głowie,a gdy chciałam cokolwiek napisać coś musiało mi przeszkodzić( rodzice, Internet, szkoła, przyjaciele i inne). Powracam ^^ zacznijmy od nowa bardzo was proszę c:
Dzisiaj się zajmę..no tak coś dla rozluźnienia. Mianowicie, jak przeczytaliście, z początku , pokażę Wam dzisiaj 10 śmiesznych, naprawdę, reklam z Azji ( głównie z Japonii, Chin, Korei). Wybaczcie, że temat może trochę.. niepasujący do tego bloga, ale ... wiecie, szkoła, trzeba się rozluźnić po lekcjach, czyż nie???


Japońska reklama mleka... naprawdę, chyba trochę ... niesmaczna ta reklama...



Dłuższej reklamy z gumą do żucia.... nigdy nie widziałam ! Naprawdę, dzięki, nie kupię ;p
To się nazywa prawdziwa chińska gra "Made in China!"
 
No dobra, gumy rozumiem, ale, żeby reklama desek klozetowych...? 

Haha nie, ale żeby aż tak? Reklama pepsi.... no cóż... Chiny 

Dopiero pod koniec zorientowałam się, że to reklama sushi.... 

Haha nie... 

I to prawdziwa reklama koreańskich lodów! Smacznego 
Słodkie, ale dziwne... Korean Makdonaldikku :D

Gdybym była dzieckiem... znienawidziłabym tą reklamę! 

I jaak? Rozluźnieni? C: Mam nadzieję. Od razu pragnę Was zaprosić na mojego drugiego bloga --> http://ayumikyoko.blogspot.com/...c:


                   

2 komentarze:

  1. Japońskie reklamy są co najmniej dziwne. Co do tych gum to jedna z bardziej znanych reklam i wydaje mi się, że nie całość była emitowana a po prostu te poszczególne części, w Polsce też tak czasami mamy, szczególnie jeśli chodzi o reklamy sieci komórkowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ogarniam tych reklam. Mleko pobija wszystko.
    Teraz mi się na yt włączają same reklamy japońskie, ki czort?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)