O

poniedziałek, 23 września 2013

Pół Roku Ohayou-Otaku! ^-^

Dzisiaj 23 Września czyliii... Pół roku od kiedy napisałam pierwszego posta na tym blogu ^-^

Nie spodziewałam się, że wszystko będzie tak dobrze szło, i że blog przetrwa tyle czasu.
Tworząc Ohayou-Otaku miałam czarne myśli. Że nic się nie uda, że nikt nie będzie dział ze mną współpracować i że wszystko szybko upadnie tak jak mój zapał do wielu innych rzeczy.
A jednak!
Blog istnieje nadal i ma się bardzo dobrze i to wcale nie moja zasługa, tylko ukochanych Adminek!
To dzięki Wam wszystko się kręci i nadal trwa, bo gdybym była tu sama, zapewne wszystko potoczyłoby się inaczej.
Dajecie temu blogu duszę i cząstkę siebie, która go dopełnia ;) Nawet nie wiecie jak bardzo Wam za to dziękuję i chociaż praktycznie się nie znamy i tylko czasem kontaktujemy przez bloga to zechciałyście się tym wszystkim zając i potrafimy się bez większych problemów dogadać ;)
Nie mogłam trafić na lepsze osoby niż Wy ;) i mam nadzieję, że szybko Nas nie opuścicie, bo nie jest to już Mój blog, tylko NASZ blog. Coś nad czym pracujemy wszystkie wspólnie i ja osobiście jestem dumna z tego co powstało dzięki( w pewnie sposób )ciężkiej pracy ;]

Nikt, kto nie miał szczęścia prowadzić bloga grupowego z praktycznie obcymi osobami nie dozna tego uczucia i czasem wstydu, który ja czuję, że jako założycielka tak rzadko się tutaj udzielam.
Podczas gdy mnie nie ma Wy nigdy nie robiłyście mi wyrzutów z tego powodu, tylko dalej prowadziłyście bloga nie zważając na to.

Dziękuję też Wam- Czytelnikom! Bo czy gdyby nie Wy to czy to wszystko miałoby sens?
Moim głównym celem było ułatwienie Wam doboru Anime odpowiedniego dla Was i mam nadzieję, że mój cel został chociaż częściowo spełniony ;)
Nie wiecie ile szczęście daje mi to, że wszyscy tu jesteśmy i tworzymy tą jedną stronkę w internecie.

I jeśli to czytacie, to proszę, dajcie jakiś znak o tym ;)
Zależy mi na każdym czytelniku bo ja nie robię tego dla siebie.
Nie. Nie będę się oszukiwać. Robię to dla Was, ale też dla własnej korzyści s
tworzenia czegoś i dzielenia się tym z Wami.
W pewnie sposób to wszystko jest mi potrzebne i nawet gdy się nie udzielam, to dziwnie by mi było, gdybym została wykluczona z tego wszystkiego.
Jako 'młody' Otaku- bo chociaż od dziecka oglądałam anime dzięki siostrze-opiekunce to moja właściwa przygoda z tym gatunkiem zaczęła się może miesiąc przed założeniem Ohayou-Otaku, jestem zżyta z tym wszystkim i jest to częścią mojego życia Otaku.


I jako, że jest to już półroczna rocznica postanowiłam w końcu zakupić jakąś mangę. Miałam ostatnią okazje przeczytać jeden, dość krótki tomik na szkoleniu Amnesty Internasional dzięki nowo poznanej koleżance i to mnie skusiło do kupna, a fakt rocznicy jeszcze bardziej mnie w tym utwierdził ;)

Mam nadzieję, że dotrwamy dalej i w marcu będziemy świętować okrągły rok razem ^-^

2 komentarze:

  1. Gratuluje wytrwania w blogowym świecie. xD Niby pół roku to całiem sporo, ale z drugiej strony mija zanim się człowiek obejrzy. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arigatou ^-^
      Masz rację, z jednej strony się trochę czas dłuży, z innej leci nie wiadomo jak prędko ;]
      Tak czy inaczej pół roku minęło i jestem dumna z funkcjonowania tej stronki ^-^

      Usuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)