O

wtorek, 18 czerwca 2013

Organizacja cz.1

Witam was wszystkich :)
Wychodzi na to, że oficjalnie przejęłam opiekę nad blogiem. Postaram się go rozruszać pisząc oczywiście nowe recenzje, ale mam do was kilka pytań:
1. Interesują was japońskie przepisy/recenzje gier/felietony o życiu i inne takie teksty, które czasem może być ciężko nazwać recenzjami?
2. Czy są jakieś osoby chętne, by pozostać adminami? Jeżeli tak - proszę pisać na maila niki12921@gmail.com . W treści maila proszę umieścić:
- imię,
- ksywka/nick, jaką będzie się posługiwać na blogu,
- informacje od kiedy siedzi się w m&a,
- krótki opis siebie.
3. Co powiecie na relacje z konwentów, na których były adminki? Ja mam za sobą tylko Polcon 2012 i Pyrkon 2013, ale chętnie podzielę się spostrzeżeniami.

To by było chyba na tyle. Bardzo proszę o skomentowanie każdego, kto zobaczy ten wpis.
Liczę na chociaż niewielki odzew i powrócę z recenzjami, jak tylko skończę ogarniać szkołę.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru
Niki129

3 komentarze:

  1. No w sumie elementy kultury jakieś mogłyby być :) i recenzje gier również, tylko jakich? Musiałabyś napisać coś na próbę, żeby zobaczyć, jak to będzie wyglądało :)
    Z konwentów też mogłoby być spoko, chociaż ja tam za bardzo nie chodzę :P
    niedługo wyślę maila ze zgłoszeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O gry chodzi mi głównie japońskie na PS2 pokroju Naruto Ultimate Ninja, ale to dopiero za jakieś 2 miesiące, jak je dostanę :)
      Czekam na zgłoszenie z niecierpliwością ;)
      Pozdrawiam
      Niki129

      Usuń
  2. Pierwszy punkt bardzo mnie zaciekawił ^^ Chętnie dowiem się czegoś więcej o kulturze Japonii itp. Myślę że zgłoszę się na adminke więc wyczekuj mojego zgłoszenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)