O

wtorek, 25 czerwca 2013

Kon'nichiwa świecie ! Nowa adminka :)

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie :) !
Zostałam wybrana na adminkę tego wspaniałego bloga i jestem bardzo szczęśliwa. Tak naprawdę piszę jeszcze na innym blogu ( więc w kwestii pisania postów jestem dość dobra ^^). 
W pierwszym moim poście chciałabym opowiedzieć Wam pokrótce o sobie ,żebyście mnie poznali :)
* Mam na imię Weronika, ale moi znajomi mówią do mnie Ayumi Kyoko ( Ayumi - spacer ( j. japoński) , Kyoko - jedno z popularnych imion japońskich )

* Mam 13 lat :) ( no cóż, jestem dość młoda nieprawdaż? )

* Kocham mangę i anime ! Szczególnie "łapię się" w Naruto, Inu-Yasha, Alicji w Krainie Serc *_*

*Rysuję mangę oraz własne wymyślone postacie ( niektórzy sądzą,że umiem rysować ;o)

* Kocham herbatę ! Mogę wypijać nawet litry tego płynu codziennie ! ( uzależnienie) :>

*Bardzo kocham Japonię... szczególnie znam się na historii,sztuce,ludziach ( subkulturach,życiu codziennym),kuchni i muzyce, filmach, operach.. 

Stwierdziłam,że na tym blogu będę pisać codziennie :) Jeśli chodzi o posty będą one głównie o ogólnej Japonii ( czasem oczywiście też manga i anime). Mam nadzieję,że od tego czasu będziecie z chęcią czytać moje posty *_* 

Jeśli chcecie zobaczyć o czym pisałam i piszę do tej pory ... link do mojego bloga --> http://ayumikyoko.blogspot.com/

PS. Pytanko do Was... O czym chcielibyście  abym napisała najbliższego posta? :) 

                                                                                                              Ayumi Kyoko 

2 komentarze:

  1. cześć :) miło poznać :)
    myślę, że będzie nam się miło pracowało razem ;)
    A ja bym chciała z tematu Japonii przeczytać może o świętach jakie tam są obchodzone :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)