O

sobota, 20 kwietnia 2013

Enko i jej recenzje 4# : Highschool of the Dead

Kolejną produkcją,która idzie dziś pod moje oko jest Highschool of the Dead w skrócie H.O.T.D. Kolejna produkcja pokazująca apokalipsę zombie. Postacie są całkiem ciekawe. Jednak anime nie obeszło by się chyba bez irytującej (bynajmniej mnie) i ciągle płaczącej bohaterki,a jest nią Rei.Jaki postać nie wnosi nic szczególnego do H.O.T.D.Tym razem nie powiem nic o reszcie postaci,ale opowiem co sądzę.Dzisiaj niestety krótko gdyż nie mam za wiele czasu.

Fabuła jest oparta na typowym zbieraniu broni i walce z zombie.      
Ecchi jest raczej dopełnieniem,choć wiele osób mogło by zaprzeczać.Czasami jest uciążliwe,ale da się znieść.Op jak i end nie są jakieś wyjątkowe i mi osobiście nie zbyt przypadły do gustu.Sądzę,że to anime miało na celu rozbawić w wielu momentach oglądającego i czasami wzruszyć.Mnie jednak w większości rozbawiło,nie było momentu gdzie by mi się łza zakręciła w oku czy też zasmuciła.Podchodzę do tej produkcji raczej obojętnie.Nie ma zawiłej fabuły.Wszystko jest proste.Jeśli ktoś ma zamiar wziąć się za oglądanie tego anime powinien się przygotować do oglądania wielokrotnie piersi i skąpych strojów.
Ocena na pierwsze wrażenie: 3
Ogólna ocena: 5
Enko
Kolejna recenzja już na 100% ukaże się w środę gdyż mam wtedy wolne z racji testów trzecich klas.Przepraszam,że nie było recenzji od tygodnia i,że pojawia się tak późno.

1 komentarz:

  1. Recenzje bardzo milo sie czyta, ale jest za krótka. Dzieki tobie obejrzałam 1 odcinek i musze ci powiedziec, ze jest rewelacyjny.
    PS. Drugi sezon tego anime bedzie miał tytuł Highschool of the Deat Apokalipse xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)