O

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Angel Beats+ Cytaty


Po raz kolejny otwieram me oczy o sennym poranku.
Zacieśniam krawat na mej szyi
Gdy przechodzę przez próg klasy
Wypinam mą pierś ze szczyptą dumy
Wiatr który wieje przez me codzienne życie,
Zdaje się, że go usłyszałam
Zdaje się, że go poczułam
Zaczął trząść w mym sercu
Poczułam, że to zaraz nadejdzie
Widziałam, jak znikało wiele gwiazd
Pomachałam na do widzenia, "Cieszę się"
/Opening





Nasze życia były prawdziwe! Nic z nich nie było fałszywe!
Wszyscy żyli najlepiej jak mogli! Te wspomnienia mamy wyryte w sercach.
Wspomnienia, jak dawaliśmy z siebie wszystko, żyjąc! 
Nie ważne jakie były, to były życia, które prowadziliśmy!
Usunięcie ich ot tak, w jednej chwili... Cy twoje życie nie było dla 
Ciebie prawdziwe?/Otonashi


Wszyscy kiedyś staną się samotni, żyjąc tylko wspomnieniami

Więc mogę śmieć się kochając te głupstwa.
Będę walczyć, nie pokażę żadnych łez./...
Wszystko co chciałam ochronić zostało mi zabrane...
Dlaczego to jest takie bezsensowne? Nie mogę zaakceptować takiego
życia/ Yuri


Na tym świecie to, co ma życie, nie może zostać stworzone.
Ale rzeczy, które mają tylko formę, tak./Yuri

Jeśli masz metodę i możliwość do zrobienia czegoś, dasz radę bez
problemu.Możesz to zrobić nawet ze śmierci/Yuri


Wasze jedyne niezbędne rzeczy to wspomnienia./...

Chcę tylko walczyć z bogiem, jesli naprawdę istnieje./Yurippe

wszystko jakby się odwróciło.
Wokal krzyczał za mnie. Płakał za mnie.
Ci, którzy zachowywali się zgodnie ze zdrowym rozsądkiem mylili się.
Ci, którzy płakali mieli rację.My, samotni, bylismy bardziej ludzcy.
/Iwasawa


Nawet w tak pustym życiu jak moje, zawsze miałam piosenki./Iwasawa

To były oczy przeklinające niesprawiedliwość życia./Otonashi

Ciągłe udawanie doprowadza do utraty zaufania./Takamatsu


JAko jeden z tych, którzy żyli w takim trudzie, również posiadam
prawo bycia Bogiem. A teraz osiągnąłem ten punkt /Naoi


Nawet w tym świecie możecie marzyć o pięknym miejscu.../Naoi

Ryuki
 __________________________________
Jeszcze dzisiaj postaram się dodać resztę wyłapanych cytatów ;)
Jest ich za dużo jak na jeden post ^-^









2 komentarze:

  1. Dziękuję za zgromadzenie tych cytatów :3 teraz nie muszę ponownie oglądać anime żeby je wyłapać. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)