O

piątek, 29 marca 2013

Pandora Hearts+ Cytaty II


Możesz uważać mnie za nieudacznika, ale nigdy się nie poddam i nie ucieknę. Traktujesz mnie, jakbym był nikim, ale moje istnienie nie zależy od akceptacji innych, a odemnie samego. Nie wiem, co inni o mnie myślą ani czego ode mnie oczekują. Ale wiem, że nie ucieknę. Bez wahania będę kroczył naprzód. / Oz Bezarius

Bardziej niż kogokolwiek, czy czegokolwiek. Najbardziej nie 
rozumiem samego siebie./ Oz

Być może wszystko jest jedynie intrygą kogoś, kto uważa to za 
dowcipną baśń. Nie znam odpowiedzi na tę zagadkę. Jednak wiem,
że nie będę już po prostu akceptował wszystkiego, co mnie spotka,
tylko będę próbował napisać własną powieść./ Oz


Nie przeceniaj się panienko. Jestem takim typem człowieka, który
żyje tylko dla siebie. Uratowałem Cię, bo cienię sobie swoje życie.
Gdyby coś ci się stało, pani Sherry...
Twoja matka zabiłaby mnie./ Break



Właśnie zrobiłeś pierwszy krok, od teraz możesz robić, co ci się 
żywnie podoba. 
Możesz iść dalej, zawrócić albo wybrać inną ścieżkę/ Eliot

Nielękanie się cierpienia ma być prawdziwą siłą?!

tylko ktoś nie potrafiący unieść własnych problemów jest w stanie tak
twierdzić/ Eliot

Przez cały ten czas bałem się, że skrzywdzę innych. Dlatego
nie chciałem poznać prawdy. Ale teraz... Chce się zmienić i odkryć
kim naprawdę jestem. / Oz

Wolę Cię takim, jakim jesteś teraz, od swoich wspomnień/ Ada


Nie da się żyć, nie raniąc jednocześnie innych./ Lotti

Ktoś kto nie ceni swojego życia, nie będzie w stanie nikogo
uratować/ Eliot

Pogodzę się ze wszystkim. Bólem i cierpieniem. Dzięki takim myślom,
nawet jeśli wszyscy mnie opuszczą,dam radę/Oz

Skoro zrozumiałem swoją słabości chcę stać się silniejszy, to muszę
iść naprzód! / Oz


Nieznane zawsze wzbudza strach, jednak i wiedza nie gwarantuje 
spokoju. Wiedza także może sprowadzić strach. Wiem o tym,wiem./Książę Barmo

Jesteśmy towarzyszami w poszukiwaniu samych siebie/ Oz

Niech wszystko legnie w gruzach. Ludzie i świat się wypaczą. 
Jeśli wszystko stanie się dziwaczne, to ja będę normalny!/ Vincent

Gdybyś był idealny, mógłbym przypadkiem cię zabić. /  Break

Ludzie stają się silni, gdy żyją dla innych/ break

Nienawidził mnie, ale wierzyłem, że kiedyś mnie pokocha.
Ale to było tylko puste marzenie./ Oz


Ryuki

2 komentarze:

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)