O

piątek, 3 maja 2013

Black Rock Shooter+ cytaty




Jak długo mam jeszcze krzyczeć?
Jak długo mam jeszcze płakać?

Przestań już, nie mogę dalej biec.
Świat, o którym marzyłam, jest teraz bliżej mnie.
Na tej ciemnej i zrujnowanej drodze, bez najmniejszego światła.
Zaczynam dostrzegać promyk nadziei emitujący z mojej przeszłości
Dlaczego?
Black Rock Shooter, cóż za miłe wspomnienia.
Mogę przypomnieć sobie chwile szczęścia.
Black Rock Shooter, ale nie mogę już dłużej udawać.
Chciałabym zobaczyć gwiazdy wschodzące w ciemności.
Wtedy pobiegnę jeszcze jeden, ostatni raz.
/Opening


Nawet jeśli twoje serce boli, niczym przebite ostrzem, 
nie zacznie krwawić, nie będzie nawet małego zadrapania/ Saya

Nie ważne jak silny jest ból, to tylko wytwór umysłu./Saya

Załamała się. Jej sece pękło./Kagari

To boli tylko przez krótszą chwile. Ranne serce naprawdę szybko się regeneruje. 
Później nie może już zostac zranione/ Saya

Gdy są one niestebilne psychiczne utracą w tym śwecie resztki człowieczeństwa/Saya

Niszczy swoje emocje, poprzez ratowanie ich od smutku./Yuu

Każdy z nas posiada chociażby małą cząstkę radości./ Mato

Wpływają na nas obce emocje i przez to walczymy mimo naszej woli/Yuu

Nie możesz zostać skrzywdzona bez ranienia kogoś innego/BRS

Nie ważne jak bardzo zostanę skrzywdzona, dobrnę do twojego serca/Mato

Jestem Twoją duszą. Walczę dla Ciebie bezdusznie.
Jednakże chodzi o coś więcej niżeli o to./Yuu

Masz piękne oczy. To oczy kogoś, kto nigdy nie doświadczył nienawiści/Saya

Gdzieś tam jest ktoś, kto przejmie ten ból za Ciebie./ Saya

Nie zostanę skrzywdzona, mimo to boję sie nienawiści/ Mato

Wiedziałyście, że sny bliskich przyjaciół są ze sobą mocno powiazane?/ Saya

Nigdy Ci nie wybaczę, a jeśli umrę, wtedy Ty też umrzesz/ Kagari

Żal i cierpienie nie są czymś, od czego możesz się uwolnić ginąc w walce/Mato

Nie ma jeszcze bardziej bolesnego świata od tego/ Yuu

Ten świat jest zły. Pełen okrucieństwa! Pełen przeszkód. 
Gdybyś umarła,razem z moim bólem, ja nadal bym istniała./Yuu

Ryuki





1 komentarz:

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)