O

środa, 27 marca 2013

3# Pandora Hearts

Pandora Hearts jest to anime opowiadające o losach młodego panicza Oz'a Bezarius'a. Zbliża się dzień jego piętnastych urodzin, czyli ceremonii osiągnięcia pełnoletności. Jednak ten dzień całkowicie zmienił dotychczasowe życie chłopca. Oz zostaje zesłany do otchłani. Więzienia, z którego jedyną droga ucieczki jest zawarcie kontraktu z istotą zwaną łańcuchem. W Otchłani kręci się dużo takich stworzeń, znanych również jako karty.  Oz natrafił na B-Rabbit'a. Łańcucha imieniem Alice.  Od tego momentu ich losy są połączone i zależne od siebie.
Zauważyliście, że w wielu anime główną postacią jest Młody Panicz z bogatego, szlacheckiego rodu? Nie przeszkadza mi ten fakt, ponieważ różnią się fabułą i pomysłowością. W każdym można znaleźć coś wyjątkowego, ale wróćmy do Pandora Hearts.





Osobiście widzę w tym anime powiązania do Alicji w Krainie Oz,( czy w Krainie Czarów, nie wiem, czy nie połączyłam przypadkiem dwóch bajek).
<>Sama  Alicja, Która jest B-Rabitt'em(królikiem), 
<>karty, zwane Łańcuchami
<>Oz jako główny bohater. 
<>Pojawia się Kapelusznik... 

Czy tylko ja widzę te podobieństwa?


Anime bardzo mi się spodobało, jednak zawiodłam się też na nim... Moim zdaniem można by nakręcić drugą serię, albo chociaż dokończyć pierwszą, ponieważ wydaje mi się być nieskończona. Pozostaje wiele pytań bez odpowiedzi. Praktycznie nic się nie wyjaśniło.

Tak czy inaczej uważam, że warto je zobaczyć, chociaż by dla chwil pełnych śmiechu, wzruszenia i przed wszystkim frajdy z poznawania nowych postaci.

Dlaczego wtrącono Oz'a do Otchłani, co ma z tym wszystkim wspólnego Alice i czego chce od niego organizacja o nazwie „Pandora"?

Daję mu 7/10 punktów. Bardzo mi się podobało. Wyłapałam z niego wiele interesujących cytatów, ale przez to zakończenie, którego praktycznie nie ma odejmuję te punkty. Pod tym jednym, a jednak ważnym szczegółem się na nim zawiodłam. Mimo wszystko polecam i czekam na wasze opinie na jego temat. ;)

Link do anime znajduje się poniżej:

Ryuki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za przeczytanie posta i liczymy na szczery komentarz ;)